Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kwadratowy | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin Pe. adreseudezet zarejestrowany06.07.2008 @22:37:32 ostatnio na stronie04.08.2017 @20:58:33

"Przeważnie, zachowuję się poważnie
Przeważnie, nikogo nie drażnię
Przeważnie, słucham rad uważnie
Przeważnie, nie czuję się odważnie
Przeważnie, widać to po mnie wyraźnie
Otoczenie nie działa na mnie zakaźnie
Poprzez wyobraźnię kreuję własne ja"


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.kwadratowy.maxmodels.pl Gadu-Gadu6223676
digarty27 komentarze468 posty na forum2

komputer / sprzęt
Nikon D60 + wyobraźnia.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~DoubleD    13.01.2009 @13:14:24
dzięki za obserwa
_______
endżoj.
~progresywna    10.01.2009 @15:45:41
Witam również : P
_______
: )
~pirciaaa    02.01.2009 @18:12:19
Witam
~DntSLn    25.12.2008 @14:02:51
Oczywiście ;]

miłego
_______
Żyję dla takich chwil, kiedy bierzesz haust powietrza i krzyczysz "chwilo proszę bądź wieczna" - Eldo
~tyno    22.12.2008 @01:28:47
~tyno    22.12.2008 @01:24:40
dzięki wielkie.
~chemicalprince    16.12.2008 @23:03:49
Arabowie żyją z pomysłem, nie??
_______
Über den Geschmack kann man nicht streiten...
Über meinen auch... auch nicht, natürlich.
~chemicalprince    16.12.2008 @21:11:59
Ja nie chciałem tak krytycznie... O ja... a wyszło jak zawsze ^^
Zapraszam do uwag i tournée po mojej galerii
_______
Über den Geschmack kann man nicht streiten...
Über meinen auch... auch nicht, natürlich.
~chemicalprince    16.12.2008 @13:51:06
Popastwiłem się trochę w galerii - mam nadzieję, że konstruktywnie
_______
Über den Geschmack kann man nicht streiten...
Über meinen auch... auch nicht, natürlich.
~chemicalprince    16.12.2008 @11:15:49
Ja tu już zdjęcia widziałem 3 razy większe od mojego - moje jeszcze spełnia parametry digartu:P

Co do jaszczury, to miała tak z 30 - 40 cm :D
_______
Über den Geschmack kann man nicht streiten...
Über meinen auch... auch nicht, natürlich.
^Halidar    25.11.2008 @18:34:00
thx
_______
Shameless promotion: http://www.Halidar.com
~surrealistyczna    23.11.2008 @11:58:11
_______
gdyby miało nie być jutra ,kupiłabym k-45
~SlaFeR    01.11.2008 @22:54:17
no na to nie mam wpływu. takie było max :P
~surrealistyczna    12.10.2008 @14:15:31
a ja lubię wszystkie Twoje.
_______
gdyby miało nie być jutra ,kupiłabym k-45
~psychokid    07.10.2008 @21:10:55
a witam witam
co slychac
~DntSLn    25.09.2008 @22:07:57
heh, podziękować ;]
_______
Żyję dla takich chwil, kiedy bierzesz haust powietrza i krzyczysz "chwilo proszę bądź wieczna" - Eldo
~guzikowaa    20.09.2008 @23:51:16
zapomniałam o rozmiarze.
ale i tak jest fajne<; *;
~malters    15.09.2008 @21:07:02
elozenizacja!
~krystek22222    11.09.2008 @22:11:13
wspomagane lampa
_______
l
~guzikowaa    11.09.2008 @21:46:03
własnie na taką odpowiedź liczyłam <;
~guzikowaa    11.09.2008 @21:31:19
wnosisz,że moje porno nie jest pozytywne?;d
~guzikowaa    11.09.2008 @21:19:08
porno jest fajne i pewnie lubisz ,no ja to wiem;d
~fender666    09.08.2008 @19:54:34
dzieki pozdrawiam!
~gohaSamocha    03.08.2008 @21:16:39
nieprawda! mam tylko ms, grono, nk, digarta, klubslajda, last.fm..
w sumie tez deviantarta, ale nie siedze tam, bo nie czaje tego ;d
nie mam fotki, za to ;D
~gohaSamocha    02.08.2008 @20:18:10
no normalnie jesteś wszędzie
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt